Државно такмичење из програмирања ученика електротехничких школа

У организацији Заједнице електротехничких школа Србије, 13.04.2014. године је одржано државно такмичење из програмирања.

Наша ученица Бојана Зорић - Р22, је освојила прво место на првом нивоу, а ученик Бојан Стипић - Р42, треће место на другом нивоу. Бојанин ментор на такмичењу је био наставник Небојша Богићевић, а Бојанов наставник Радослав Павловић.

 

Честитамо ученицима и наставницима на великом успеху!

Велики успех наших ученика и наставника - Такмичење из аутоелектрике и дијагностике

На републичком такмичењу из аутоелектрике и дијагностике, одржаног 5. априла, наша школа је постигла велики успех освојивши прво место, у обе категорије.

У категорији аутоелектрике, прво и друго место су освојили: Драгиша Радуловић и Игор Фабри.

У категорији дијагностике, прво и друго место су освојили: Јован Летић и Глоријан Харди.

Као најуспешнији ментори су проглашени наши наставници Богдан Павловић и Младен Буквић.

 

Честитамо ученицима и наставницима на великом успеху!

 

Коначне ранг листе по категоријама:

 

Отворена врата

 


У циљу промоције наше школе, у суботу, 05.04.2014. године, биће одржана Отворена врата школе.

Школска врата биће отворена за ученике осмог разреда и њихове родитеље, од 10 до 14 часова, при чему ће групе бити вођене у обилазак школе на сваких сат времена (у 10, 11, 12 и 13 часова).

Ученике ће дочекати професори и ученици наше школе, дати им потребне информације везане за упис у наредну школску годину и провести кроз школу, радионице и кабинете.

 

 

 

Републичко такмичење из Аутоелектрике и Аутоелектронике

Tакмичење ученика образовних профила Аутоелектричар и Електротехничар за електронику на возилима се по други пут одржава истовремено и наша школа ће бити домаћин у суботу, 05. априла 2014.год.

У доле наведеним чланцима се налазе детаљи везани за такмичење

 

Радови ученика

Школа без насиља

skola bez nasilja 1

Пријава корисника



Futer

Powered by Joomla!®. Designed by: download free joomla themes budget hosting Valid XHTML and CSS.